Людське художнє мислення, здатність до творчості - найбільший дар природи. Дуже важливо розуміти, що даром цим природа наділяє кожну людину. Але так само очевидно й те, що свої дари вона порівну не ділить і когось нагороджує щедро, не економлячи, а когось обходить стороною. Обдарованим же прийнято називати того, чий дар явно перевершує якісь середні можливості, здібності більшої частини людей.
Ідея нерівномірності цього розподілу цілком очевидна, однак не всі з нею згодні. Якось, сміючись, Монтень помітив, що з усіх здібностей Бог найбільш справедливо розподілив розумові - бо ніхто не скаржиться на їх недолік.
Кожна обдарована дитина - індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Сприяння реалізації обдарування вимагає організації особливого середовища, зокрема, спеціальної освіти, яка виходить за межі навчання у звичайній школі.
Головною метою роботи дитячої бібліотеки з обдарованими дітьми є створення умов для формування високо-інтелігентної, активної, творчої особистості.
Для досягнення поставленої мети система роботи з обдарованими дітьми має бути органічною сукупністю змісту, методів, форм, прийомів та засобів, які ставлять дитину в умови суб'єкта творчої діяльності й забезпечують формування її особистості як творця.
Найважливішим в організації роботи з обдарованими дітьми є створення загального «поля креативності», яке сприяє розвитку їх творчих здібностей. У недалекому майбутньому це — письменники, митці, літературні критики, спеціалісти в галузі філології, науковці. Це наша інтелектуальна творча еліта, яка впливатиме на культурний розвиток суспільства, визначатиме його орієнтацію на моральні та духовні цінності.
Для нас важливо є надати можливість юним талантам показати себе, поділитися своїми здобутками. У віршах, які «упаковані» у форму альманаху «Світанкові роси», затишно і тепло. Іноді тривожно. І якось - дивно. І це чудово. Бо коли поет вміє дивувати – він справжній. Серце цих дітей не обмежені досвідом, але обтяжені дорослими проблемами. Іх душі бачать високо, глибоко і детально. Не на свій вік…
У районному конкурсі дитячої літературно-художньої творчості «Світанкові роси» ,який проходив з січня по вересень 2017 року переможцями вийшли: I місце здобула Безпальча Яна ( читач «КЗК Іванівська с\б»), IIмісце-Біла Марина (читач КЗК «Гречанівська с\б»), III місце - Мустафаєва Зіна (читач КЗК «Лобойківська с\б»). Всього у конкурсі прийняли участь 15 дітей , і всі отримали грамоти, подяки та заохочувальні призи. Заступник директора по роботі з дітьми На районній нараді, що відбулась у вересні , заступник директора РКЗК «Петриківська ЦБС» по роботі з дітьми Шумейко Н.С. подякувала усіх бібліотекарів за активність та роботу з талановитими дітьми.
Поезія, представлена у альманаху , дуже чиста, прозора, вражає своєю чистотою, щирістю та відвертістю. Це перші спроби пера. Звичайно, не все так рівно, є і слабкі вірші. Але ж зірочки не стоять на місці і, навіть від таких віршів, світліше на поетичному небосхилі.
Поезія, проза - це відкриття світу. Справжній поет чи прозаїк бачить те, чого часто не помічає більшість. А якщо й бачать, то не можуть виразити. До збірки входять вірші, проза, що розповідають про поривання душі. Вони вчать любити та розуміти рідну природу, тварин, своє рідне село. У кожному вірші чи прозі є щось неповторне, що змушує задуматись і дивитись на світ іншими очима. Можливо, почитавши це, у когось зміняться погляди, і ви замислитесь про щось важливе для вас. І тоді світ стане більш добрим і чистим.
|