Дитяча книга — це результат спільної творчості письменника і художника. «Що це за книга без малюнків?», — казала Аліса з відомої казки Льюїса Керролла. З нею погодяться і діти, і дорослі. Жодна дитина не візьме до рук книжку без ілюстрацій: адже вони розкривають малюкові зміст твору ще тоді, коли він не вміє не лише читати, але й говорити. Дорослий добре розуміє: крім того, що дитина читає або чує, вона повинна ще й побачити те, про що тільки-но дізналася. Саме книжкові ілюстрації першими вводять дитину у світ мистецтва, прищеплюють їй почуття прекрасного, розвивають естетичний смак та образне мислення. І якщо дитина з перших років свого життя може тримати в руках книжку з високохудожніми ілюстраціями, то вона буде розвиватися нормально.
Саме тому бібліотеки для дітей як хранителі книжкових скарбів не повинні залишати поза увагою творчість художників-ілюстраторів, яка допомагає читачам різних вікових категорій краще розуміти зміст літературних творів, розвиває у дітей образне мислення і сприяє розкриттю їхніх талантів.
Виховання юних читачів на базі синтезу ілюстрації і літературного тексту може передбачати декілька напрямків: ознайомлення дітей з життям і творчістю художників-ілюстраторів, робота з книжковою ілюстрацією як з видом образотворчого мистецтва, самостійний творчий процес читачів (створення власних ілюстрацій та саморобок, написання казок, віршів на тему ілюстрацій тощо).Учні 2-а класу Петриківської СЗОШ(вчитель Берелєт Т.Ю.) завітали в районну бібліотеку для дітей та подарували свої ілюстрації до прочитаних творів.
Ілюстрацію до казки Івана Франка намалювала Кошова Ліана, Богатирьова Софія проілюструвала народну казку «Лисиця та журавель».Гарні ілюстрації в Олексієнка Нікіти до вірша Т.Шевченка «Тече вода з-під явора», Андрейко Родіона та Анданченко Анастасія до казки «Колобок». А героя Супермена зобразив Бородай Ярослав.
А свої перші спроби пера подарували Дзоз Олександра, Кошова Ліана,Берковська Катя.
|